Termeni și condiții:
Politica de retur
Clientul poate solicita returnarea produselor în urmatoarele situații:
a. Produse care nu sunt conform cu specificațiile de pe website. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta Cramele Ulm, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii.
Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența. Dacă valoarea este mai mică, clientul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Cramele Ulm.
b. Produse care au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii.
c. Renunțarea la cumpărare. În momentul efectuării unei comenzi online, clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu toate aspectele menționate în prezentul document.